ח"כ מאי גולן: "נאומי לפיד גובלים באנטישמיות"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ מאי גולן: "נאומי לפיד גובלים באנטישמיות"

    ח"כ מאי גולן מהליכוד תקפה בחריפות את ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד וכינתה אותו המסית הראשי נגד הממשלה החדשה: "מדברים על ממלכתיות, אני לא רואה בזה כמו שרואים בזה אותם יפי נפש. אנחנו רואים את הנאומים של לפיד וחבריו ואנחנו רואים נאומים מלאי שנאה וקרובים לאנטישמיות נגד המגזר החרדי. הכל משנאה תהומית שיש בה רוע טהור"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד תקפה ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן בחריפות את ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד ומכנה אותו המסית הראשי נגד הממשלה המוקמת: "כחלק מכמה חוקים שהועברו, יש כמה חוקים בהם החוק של בן גביר. כולנו אנשי אידאולוגיה, זו הממשלה שאליה פיללנו אבל אנחנו למודי ניסיון מאותם שנים של בנט, אלקין ומועצת השורא. יש כאן אנשים שרוצים לקיים את ההבטחות לציבור שלהם"

    "מדברים על ממלכתיות, אני לא רואה בזה כמו שרואים בזה אותם יפי נפש. אנחנו רואים את הנאומים של לפיד וחבריו ואנחנו רואים נאומים מלאי שנאה וקרובים לאנטישמיות נגד המגזר החרדי. הכל משנאה תהומית שיש בה רוע טהור. הם יכולים לדבר עם נציגי החרדים. אתם יודעים שהממשלה לא כונסה, המשרדים לא עובדים. הדבר היחידי שלפי עושה זה לשתות אספרסו בצהרים ולשסות בערב. יש כאן תקשורת שלמה שנותנת להם גיבוי, לא שמענו אותם על בנט, ומה שגדעון סער עשה".

    "אני חשה קושי לדבר נגד ראש ממשלה, אבל אני חייבת לענות על הסתה כנגד ציבור שלם במדינה ישראל. אנחנו בליכוד נייצג את דעת המסורתיים במדינת ישראל והעם היהודי. אני אשה מאמינה מסורתית, היינו שקופים מראש ואמרנו שנשב עם דרעי וגפני וגולדקנופף. הרב גלעד קריב, רב הקואליציה רק ביזה את היהדות" אמרה ח"כ גולן.

    האזינו לראיון התקיף במלואו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      את מתכוונת "הכופר הרשע גלעד קריב" בטח לא ל"רב"